Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

CD Projekt wypuścił REDmod, ułatwi modowanie Cyberpunka 2077
Gracze Cyberpunka 2077 z pewnością będą mieli w najbliższym czasie co robić. Podczas dzisiejszego streamu oprócz pierwszego dodatku do gry oraz aktualizacji 1.6 ujawniono narzędzie moderskie nazwane REDmod. Zainteresowani mogą pobrać je od dzisiaj za darmo na Steamie, GOG-u oraz w Epic Games Store.

REDmod pozwala w prosty sposób tworzyć i instalować mody do Cyberpunka oraz zarządzać nimi. Można go używać oddzielnie w wierszu poleceń lub w integracji z edytorem modów WolvenKit. Twórcy jednak zalecają korzystanie z tej drugiej opcji.

Kiedy już zainstalujecie REDmod, pobrane z Internetu mody (np. z NexusMods.com) możecie umieszczać w folderze \Cyberpunk 2077\mods. Największą zmianą dla osób, które korzystały już z fanowskich przeróbek Cyberpunka, ma być wygoda tego narzędzia. Wasze wcześniej zainstalowane mody wciąż będą dostępne w grze, ale launcher REDmod ich nie wyświetli. Miejcie więc na uwadze, że jeśli będziecie chcieli z niego korzystać, poszczególne modyfikacje musicie przenieść do wymienionego wyżej folderu.

Poza tym REDmod, jak wspomniałam, ma pomóc również twórcom modów. Ułatwi np. umieszczanie w grze własnych dźwięków czy animacji. CD Projekt zawarł w programie m.in. opcję wczytywania zmodyfikowanych plików tweakdb.bin i .redscripts oraz deskryptora mods.json do zainstalowanych modów.

Źródło:
"ZuzoliK" - GRY-OnLine
Klemens
2022-09-06 21:44:26
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow